טיול לאיסלנד

מתכננים טיול לאיסלנד – האם כדאי לנסוע בספטמבר או ביוני?

אם אתם מתכננים טיול לאיסלנד, אתם בטח תוהים כיצד לתכנן ביקור במדינה. איסלנד היא ארץ של קיצוניות, אז איך אתה יודע מתי ללכת? במאמר זה, נענה על שאלות אלה ועוד, כולל אם אתה צריך ללכת בספטמבר או ביוני. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד לתכנן את הטיול המושלם! והקפידו לבדוק את הטיפים המועילים למטה! וכמו תמיד, בהצלחה!

נסיעה לאיסלנד אינה זולה, אך עלות הטיסות יורדת. אם יש לך מכונית או קרוואן, העלויות נמוכות יחסית. אבל אם אתם מתכננים לצאת לטיולים מודרכים, זה יכול להסתכם במהירות. הקפד לתכנן מראש את כל העלויות שלך, כולל הובלה. ולוודא לארוז ציוד גשם! איסלנד היא ארץ של נופים דרמטיים, כדי להיות בטוח להביא זוג נעלי הליכה עמיד למים!

לארוז שכבות! איסלנד מזג האוויר משתנה במהירות, אז להביא שכבות של בגדים כדי לשמור על עצמך חם ויבש. חולצות טריקו נהדרות לימים חמים, ואילו שכבות בסיס וז ' קטים יחממו ויבשו אתכם במזג אוויר קר. עיין בסעיף הייעוץ היקר שלנו לתכנון טיולים לקבלת טיפים נוספים על מה להביא. הקפד להביא מעיל עמיד למים או מעיל גשם לערב. במהלך היום, מומלץ להביא מעיל גשם, מעיל עמיד למים ומכנסיים חמים. וכשהערבים מחשיכים, זכרו ללבוש מסכת עיניים!

מתי לבקר באיסלנד תלוי בתקציב שלך. החורף הוא זמן נהדר לצפות באורות הצפון, מכיוון שלא תוכלו לראות אותם בקיץ בגלל שמש חצות. החורף הוא הזמן הטוב ביותר לטיולים בקרחונים ולמערות קרח. במהלך הקיץ, פעילויות אלה אינן אפשריות, מכיוון שהקרח נמס והופך להיות לא בטוח לביצוע. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת תכנון טיול לאיסלנד הוא תחבורה ציבורית. אין רשת רכבת, כך להסתובב יהיה קשה.

תכנון טיול לאיסלנד בספטמבר

אם אתה רוצה לראות את האורות הצפוניים ולקחת את הנוף האיקוני של איסלנד, תכנון טיול בספטמבר הוא הזמן המושלם. הגשמים מתחילים לעלות ונחל המפרץ נכנס פנימה. טמפרטורות המים הן סביב 50 מעלות. זה גם זמן אידיאלי לצאת לטיולים רגליים, כשהשמש זורחת על קרחונים בתוליים. יש הרבה מה לראות ולעשות באיסלנד בספטמבר!

ללא קשר לתקציב שלך, ספטמבר הוא זמן טוב לבקר באיסלנד. מזג האוויר מתון, והכבישים בדרך כלל במצב מצוין. בין אם אתה לוקח סיור נסיעה עצמית או סיור קבוצתי, ספטמבר הוא חודש נהדר לחקור את איסלנד. לעומת זאת, סיורים בכונן עצמי נותנים לך יותר חופש לתזמן מחדש פעילויות או להוסיף מראות תוך כדי תנועה. הם גם יקרים יותר מסיורים קבוצתיים, אך החופש לחקור את איסלנד בקצב שלך מאפשר לך לעשות מה שאתה רוצה.

בעוד איסלנד מתואר לעתים קרובות להיות חם, חשוב גם לזכור כי המחירים אינם זולים. למעשה, המחירים יכולים להיות מזעזעים בדיוק כמו מזג האוויר. אבל היופי של הנוף ואת חיות הבר יהיה בקלות לגרום לך לשכוח את העלות הגבוהה של החיים! על ידי תכנון טיול לאיסלנד בספטמבר, תוכלו למקסם את ערך החופשה ולחוות את תנאי מזג האוויר הטובים ביותר. זה אולי יפתיע אותך ללמוד שמזג האוויר של איסלנד מושלם לתיירים!

https://youtu.be/ko6kNrwWGAE

איך להתכונן לטיול באיסלנד?

אתה צריך בגדים חמים, ומזג האוויר באיסלנד הוא לעתים קרובות בלתי צפוי. הקפידו לארוז שכבות חמות, בגדים אטומים למים והרבה קרם הגנה. אתה תשחה במעיינות חמים וכדאי להביא גם בגד ים ומגבת יבשה מהירה. בקיץ, מסכת עיניים יכולה למנוע ממך לבהות בשמש בחצות. ואל תשכחו לקחת ז ' קט חם או סוודר לערב!

בעת נסיעה ברכב, הקפד לשכור רכב מראש. השכרת רכב במיקום פירושה שיש לך פחות אפשרויות ויהיה נתון לחסדי חברות הרכב. אמנם זה אפשרי למצוא סוכנות השכרת רכב זול יותר באינטרנט, מתקשר, או ביקור סוכנות באופן אישי סביר להניח שאתה מקבל שיעור טוב יותר. כמו כן, הקפידו לשכור רכב רק למספר הימים שאתם מתכננים לבלות באיסלנד.

מתי כדאי לבקר באיסלנד? אם אתה יכול, תכנן את הטיול שלך בחודשי הקיץ. הקיץ הוא החודשים הפופולריים ביותר לביקור באיסלנד, כך שהמחירים גבוהים יותר. יהיו לך פחות אנשים בסביבה כדי להקשות על ראיית הזוהר הצפוני. עם זאת, היו מוכנים לגשם באיסלנד! לארוז הרבה בגדים חמים, ללבוש נעליים עמיד למים. ללא קשר לעונה, סביר להניח שתיתקל בגשם, אז תהיה מוכן.