מציאת גן אירועים בפתח תקווה

בפתח תקווה יש לא מעט אולמות אירועים מסוגים שונים וכמובן שהבחירה ביניהם תשפיע במידה רבה על הצלחתו של האירוע ועל שביעות הרצון של בעלי השמחה והאורחים כאחד. בשורות הבאות נביא מספר קריטריונים לבחירה נכונה של אולמות מומלצים בפתח תקווה.

גודל האולם וכמות המוזמנים

בין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, הדבר הראשון שיש לתת עליו את הדעת הוא מספר המוזמנים. יתכן שמדובר בחתונה אינטימית או בבר מצווה המוני, באירוע עסקי מצומצם לעובדי החברה או כזה שמוזמנים אליו אורחים רבים. לכן יש לבדוק תחילה את מספר המוזמנים לאירוע ואת הערכה שלכם לגבי מידת ההיענות וההשתתפות, ובהתאם לכך לבחון האם האולם יכול לארח ולתת מענה לכמות הזו. לדוגמא, אם מדובר באירוע מצומצם הרי שאולמות רבים יוכלו לתת את המענה, אבל מצד שני – אם לא יכולים ליצור מרחב יותר אינטימי האווירה המבוקשת באירוע לא תקבל מענה מתאים ותהיה דווקא תחושה של ריקנות מסויימת. מאידך, אם מדובר בכמות גדולה של מוזמנים יש לבחון שהאולם מספיק מרווח בלי שהאורחים ירגישו שהם צריכים להידחס אחד על השני.

מה עוד לבדוק לגבי אולם בפתח תקווה

מרכיב נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת האם האולם יכול לספק מענה לצרכים המיוחדים שלכם. כמובן שבאירוע פרטי צריך לבדוק האם יש רחבת ריקודים, מקום מיוחד עבור המברכים, עמדת כניסה מכובדת, בר למשקאות חריפים וכן הלאה. לעומת זאת אם אתם מתכוונים לקיים אירוע עסקי יש לבחון האם קיים ציוד כמו מקרנים ומסכים במה לאנשים שנואמים, חיבור לאינטרנט וכדומה.

כמובן שיש גם משמעות גדולה לקונספט שאתם מתכננים וצריך לבחור אולם בהתאם. לדוגמה, האם העיצוב של האולם מתאים לאירוע צעיר ותוסס, אירוע מפואר ויוקרתי, אירוע מודרני ואו קלאסי וכיוצא בזאת. באולמות רבים ידעו לתת מענה לעיצובים מסוגים שונים אך חשוב לבחון את המקום ואת הניסיון של אנשי הצוות באירועים מהסוג שאתם מתכננים ובקונספט המבוקש.

פרטים נוספים: https://10comm.com/places.php?cat=1&city=petah-tikva