חנות משקאות

יש הבדל בין אלכוהול ליקר. מכירת סוגים מסוימים של משקאות אלכוהוליים בארצות ־ הברית מוסדרת על ־ ידי ממשלת המדינה. בחלק מהמדינות יש חנות משקאות שמנוהלת על ידי המדינה, בעוד שאחרות בבעלות פרטית. למדינות ה-ABC יש רק אפשרות אחת: חנות משקאות פרטית. התיקון ה-21 לחוקת ארה "ב מאפשר למדינות להסדיר את האלכוהול. עם זאת, החוקים שונים מאוד מאזור אחד במדינה לאזור אחר. ארה "ב מגדירה אילו משקאות אלכוהוליים ניתן למכור בחנויות משקאות או במקומות מיוחדים.

חנויות המשקאות של קוויבק בבעלות הממשלה. במחוז יש מדיניות הדורשת כי בירה ויין הנמכרים בערוצים פרטיים חייבים להתבצע בקוויבק, בעוד משקאות נמכרים בחנויות בבעלות ממשלתית חייבים לבוא מהמחוז. Societe des alcools du Quebec של קנדה משמש כמפיץ היחיד לבירה ויין. ססקצ 'ואן מאפשרת למכור אלכוהול בחנויות ממשלתיות ובבתי מלון. עם זאת, מאז שמיושמת ההפרטה, הממשלה המחוזית התירה מכירת משקאות חריפים בחנויות משקאות פרטיות.

אף שאלכוהול ובירה הם שני סוגי משקאות, הרוח מתייחסת למשקאות אלכוהוליים המגיעים בבקבוקים. דוגמאות כוללות את פרנט ברנקה ואפרסק שנאפס. משקאות אחרים עשויים להכיל אלכוהול, אך הוורידים שלהם יהיו נמוכים יותר מהחריפים המסורתיות. רוב המשקאות מיועדים לצריכה מחוץ לשטח. באזורים מסוימים האלכוהול מונופול. המונח ”חנויות רוח” בארצות הברית חל רק על סוגי חנויות מעטים.

רוח יכולה להתייחס ליין ולבירה, אך יכולה לכלול גם חריפים כגון אמרטו, אפרסק שנאפס, פרנט ברנקה ואמארטו. יש משקאות שיכולים להכיל עשבי תיבול וסוכר כדי לשפר את טעמם. ה-ABV שלהם לעתים קרובות נמוך יותר מסוגים אחרים. הם גם נוחים יותר כי ניתן לרכוש אותם מחוץ למתחם. במדינות רבות בארה "ב יש אלכוהול.

מה מומלץ לדעת לפני שרוכשים מחנות משקאות חריפים?

חלק מתחומי השיפוט משתמשים ב ”רוח” לתיאור יין ובירה. עם זאת, ניתן להשתמש במונח גם כדי להתייחס לסוגים אחרים של אלכוהול. הוא כולל בירה, יין, משקאות חריפים וסוגי אלכוהול אחרים בארצות ־ הברית. ישנם סוגים רבים ושמות של אלכוהול. חוק זה אינו ישים באופן אוניברסלי. בחלק מהמקרים, חנות אלכוהול מטעם הממשלה תהיה ממוקמת ליד חנויות מכולת. ניתן למצוא חנות משקאות במיקום כפרי או עירוני בכמה מדינות.

משקאות חריפים הם חריפים מזוקקות עם תוספת סוכר וטעם. משקאות חריפים הם בדרך כלל פחות אלכוהול מאשר אלכוהול. תוספת הממתיקים והטעמים מפחיתה את תכולת האלכוהול, מה שהופך את המשקאות לעבים יותר ודמויי סירופ. המשקאות האלה לא חזקים כמו אלכוהול ולא מתאימים לשימוש יומיומי. במשקאות אלכוהוליים אלה יש בדרך כלל תכולת אלכוהול נמוכה יותר מיין. הם פופולריים יותר בקוקטיילים ולעיתים קרובות ניתן למצוא אותם בבתי קפה וביקבים ובמסעדות.

העדפה אישית תקבע אם משקה הוא ליקר, או ליקר. יש משקאות חזקים יותר מאחרים, ואילו חלקם מתוקים יותר ופחות אלכוהוליים. בלי קשר לסוג, חשוב להכיר את תכולת האלכוהול של משקה לפני שמחליטים על משקה. אם אתה טירון בערבוב ושילוב אלכוהול, אתה צריך להתייעץ עם איש מקצוע שיש לו ידע על סוגי החריפים השונים.

ליקר הוא משקה עם תוספת סוכר וטעם. הוא פחות אלכוהול מאלכוהול ולכן פופולרי יותר לאירועים מיוחדים. אף שחריפים הן הסוג הנפוץ ביותר של משקאות חריפים, ניתן להשתמש במשקאות חריפים גם לבישול. תלוי בסוג הרוח שאתה בוחר, זה יכול להיות רעיון טוב להתייעץ עם איש מקצוע אם אתה לא בטוח איזה סוג של משקה לשתות. אתה יכול גם לנסות כמה דוגמאות של משקאות כדי לקבוע אילו אתה הכי אוהב.

אם אתה טירון בעירוב קוקטיילים, למד על ההבדלים בין משקאות חריפים לחריפים. בעוד חריפים מזוקקות, משקאות חריפים הם לא. רוב המשקאות הם פחות מ -30% אלכוהול על ידי נפח, מה שהופך אותם בטוח לצרוך במתינות. זה אומר שהם חזקים יותר מיינות רגילים, ולכן הם בחירה נהדרת למסיבות. אם אתה מחפש משקה טעים, תנסה ליקר!

למציאת חנויות אלכוהול, הקליקו: https://www.eliasi.co.il/