אם כבר חושב על קריירה באירועים, ייתכן שתרצה לשקול את ההפקה של כנסים מקצועיים. ייצור אירועים הוא תחום מגוון ותובעני הדורש רמה גבוהה של כישורים ארגוניים. בנוסף לתואר בניהול אירועים, כדאי שתהיה לך תשוקה חזקה למחקר ולעסקים. ישנם היבטים רבים בקריירה זו שאולי יספקו לך גמול. הנה כמה עצות להצלחה בתחום זה.

רקע בניהול אירועים ומחקר חשוב להפקת כנסים מקצועיים. יצרני האירועים המצליחים ביותר לומדים שיווק, תכנון והפקה כדי להבטיח שהכנס יהיה רווחי לכל המעורבים. כמפיק ועידה, אתה תהיה אחראי להצלחה הכוללת של האירוע, כולל פיתוח אג 'נדה מונעת שוק, הבאת הדוברים הטובים ביותר, וניהול תקציב האירוע. אתה יכול גם להפיק יותר מאירוע אחד, כמו אירועים מרובים ביום אחד.

BML-Blackbird הוא שותף טכני שיוודא האירוע שלך מיוצר באופן מקצועי ומאויש. אם אתה צריך קצת עזרה עם ציוד והתקנה, החברה יש צוות של אנשי מקצוע שיכול להתמודד עם הדברים האלה. בין אם אתה צריך מערכת AV פשוטה כדי ליצור אווירה לאירוע שלך, BML-Blackbird יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך. הם מספקים שירות מלא, הכולל צוות טכנאים שיפעיל את הציוד ביום האירוע.

כדי להצליח בתעשייה הזאת, אתה חייב להיות בעל כישורים בינאישיים ותקשורתיים מצוינים. המועמדים הטובים ביותר יהיו בעלי תקשורת חזקה וכישורים בין אישיים, ואתה צריך גם להיות מודע מבחינה מסחרית. יצרני הכנסים בדרך כלל מתקדמים בתעשייה כשהם רוכשים ניסיון ומומחיות. יש מפיקי ועידות שאולי אפילו עובדים כפרילנסרים. לכן, זה חיוני שיהיה לנו עניין נלהב בלמידה וביכולת להוציא מידע חיוני. תואר במחקר נושא כבד יגרום לך מועמד גדול לתפקיד זה.

כשמדובר בהפקה של כנסים מקצועיים, עליך לשקול מספר גורמים שונים. צוות וידאו מקצועי יכול ליצור אירוע בלתי נשכח. זה יאפשר לצוות שלך להתמקד לענות על שאלות מהמשתתפים. ככל שצוות התא שלך יהיה מעורב יותר, כך יהיה לו סיכוי גדול יותר לייצר כיווני חקירה ומכירות חדשים. אנשים אוהבים חברות קשובות. עם הפקת וידאו ועידה, הצוות שלך יכול לכלול צילומי מפתח של המוצר שלך כמו גם הוראות לשימוש בו.

בנוסף להפקת סרטונים באיכות גבוהה, עליך לשקול לכידת עדויות וביקורות. העדויות הללו יכולות לשמש למטרות שיווק באתר שלכם וברשתות החברתיות. זו דרך יעילה יותר לקדם את המוצרים או השירותים שלכם מאשר להשתמש בהגשת מכירות אינסופית. אתה תהיה יותר סביר ליצור עסק חדש על ידי הצגת התוצאות של המאמצים שלך. כאשר הקהל שלך יכול לראות את התוצאות של העבודה שלך, הם יהיו יותר סביר לבטוח בך.

לפני האירוע, הצוות יכול להכין את הציוד הטכני ואת התוכן. התוכן כולל מצגות ואלמנטים נוספים, כמו סרטון ועידת פתיחת החתימה. חשוב גם לבחון את התסריטים. בשלב טרום ההפקה, מובילי הצוות יכולים לדון בזרימת המופע הכוללת עם צוות ההפקה. הם יכולים גם לבוא עם רמזים שמיעתיים לכנס. לאחר הכנס, כל צוות ההפקה יכול להיות נוכח באתר כדי להבטיח שהכל עובד כשורה.