אולי אתם תוהים מה השימוש ברשת צללים לגן. ואתם אולי תוהים איזה מהם יהיה הטוב ביותר. מאמר זה ישיב על שאלות אלו ויעזור לך לבחור את רשת הצל הטובה ביותר לגן. ‏ המטרה של רשת צל היא לספק גן הילדים שלך עם צל במהלך החודשים החמים יותר, והם יכולים להיות תוספת גדולה למגרש המשחקים שלך בחוץ.

מדוע כדאי רשתות הצללה בגני ילדים?

בין היתרונות הרבים של רשתות צל הוא הקלות שלהם של התקנה והסרה. רשתות אלה קלות להתקנה וניתן להסיר בקלות בעונות מחוץ לשיא. יתר על כן, הם יכולים לשלוט בטמפרטורת האזור על ידי שמירה על קרירות האוויר. זה עוזר לסביבה על ידי הפחתת דו תחמוצת הפחמן באטמוספירה. הם גם עוזרים לשמור על האדמה לחה ולחסוך מים.

כיצד לבחור רשת צל?

ישנם סוגים רבים של רשתות הצללה לגני ילדים זמינות. רשת בגוון טוב צריכה לחסום את קרני ה ־ UV של השמש ולשפר את תפוצת האור בזמן שהיא מאפשרת לאוויר לעבור. רשת צל טובה גם תשפר את האוורור של חלל. רשת צל יכולה להיות שימושית למגוון מטרות, כגון חניה של גן ילדים.

רשתות בצל ארוגות או סרוגות, והן זמינות במגוון של צפיפות ודרגות הצללה. אתה צריך לבחור את רשת הצל שמתאימה ביותר לסוג הצמחים שאתה מתכנן לשתול. אתה צריך גם לבחור רשת צל שהיא חדירה למים, כך שהצמחים יכולים להישאר מיובשים.

שיקול נוסף הוא צבע. רשתות בגוון בהיר יכולות להוסיף מגע דקורטיבי לנוף. רשתות בגוון שקוף או בצבע בהיר טובות יותר כדי לצמצם חשיפה לאור השמש. ודא שרשת הגוון מותקנת כראוי כדי לספק את הגוון המקסימלי. אתה צריך גם לזכור לבחור את הסוג הנכון של מערכת עגינה עבור רשת הצל שלך.

ניתן גם להתקין רשתות בצל בקלות ולדרוש מעט מאוד תחזוקה. הם מסייעים להגן על הצמחים מפני התחממות יתר ועלולים למנוע את התפשטות המחלה. הם גם מונעים מחרקים לבוא במגע עם צמחים. הם גם מגנים על הצמחים מפני ההשפעות המזיקות של השמש. בעוד אור השמש הכרחי לגידול צמחים, לא כל הצמחים זקוקים לאור שמש מלא.