ספארי ירח דבש

אתה יכול להוסיף ספארי מזרח אפריקאי למסלול שלך. אם אתם שוהים במזרח אפריקה, אתם יכולים לטייל למכתש נגורונגורו או לטייל עם גורילה. שתי הפעילויות הן באמת חוויות של פעם בחיים. ספארי באפריקה יכול להיות יקר, אבל זה לא אומר שאתה צריך להקריב את ירח הדבש שלך. ברוב המלונות יש מנות מיוחדות עבור ירח דבש. הנה מה לצפות. מסע בין גורילה הוא חוויה בלתי נשכחת.

האם ספארי הוא ירח דבש טוב?

אם אתה רוצה שירח הדבש שלך יהיה מלא בהרפתקאות ורומנטיקה, ספארי הוא בשבילך. זה מעביר אותך חזרה לעידן שבו הספארי היה רומן מפואר, עם קולונלים לשעבר עם קסדה עם צפייה בשמי הלילה האפריקאים ופנסים מאירים את הנוף. ספארי גם ייתן לך את ההזדמנות ליהנות מהרבה חיות בר, ואת המרחב העצום של הנופים עושה לחוויה בלתי נשכחת באמת. בנוסף ליופי עוצר נשימה, ירח דבש בספארי הוא הזדמנות מושלמת לבלות 3 לילות בסביבה יפהפייה של שיחים.

המקום הטוב ביותר ללכת על ספארי ירח דבש הוא מקום מרוחק. רוב דיירי הספארי ממוקמים באזורים מרוחקים, אז אתה צריך לצפות שירח הדבש שלך יהיה ארוך. אתה תבלה את רוב זמנך בחוץ, וימיך בדרך כלל יתחילו מוקדם בבוקר ויסתיימו מאוחר בערב. עליך גם להיות מודע לכך שהספארי לעתים קרובות מתיש ועלול להיות די מלחיץ עבור הזוג הטרי.

במהלך החורף באפריקה, רוב הציפורים הנודדות נודדות דרומה, מה שהופך אותו לזמן הטוב ביותר לצאת לספארי. עונה זו נחשבת גם לטובה ביותר עבור תצפיות חיות בר, מה שהופך ירח דבש אפריקאי לאחד בלתי נשכח. ירח דבש ספארי הוא אחד שישאיר אותך מאויש. אבל תוודא שאתה בוחר את המחנה הנכון בשבילך ובשביל השותף שלך. אם אתה רוצה להפיק את המירב מירח הדבש שלך, ספארי אפריקאי הוא הדרך ללכת.

כמה עולה ספארי ירח דבש באפריקה?

בעוד מחנות מנוחה בערבה הם במחיר סביר, רוב ירחי הדבש מעדיפים לבלות את לילותיהם בדירות ספארי יוקרתיות. ספארי יוקרתי יכול לעלות כמו PS1,000 בלילה, בעוד מחנה מדרינג סביר עם פעילויות מודרכות עשוי לעלות מעט ככל PS160. רוב הספארי מורכב מסדרה של טיולים מאורגנים ולעבור ממקום אחד למשנהו. מומחית הנסיעות דונה פלין מעריכה שזה יעלה בסביבות PS500 לאדם, ללילה, לבקר ביותר מפארק אחד.

https://www.youtube.com/watch?v=G11bZ3-3k0Q

הדלתא של אוקוונגו (באנגלית: Okavango Delta) היא אחת מיעדי ירח הדבש הרומנטיים ביותר באפריקה. דלתת האוקוונגו היא ביתם של האוכלוסיות הגדולות ביותר באפריקה של פילים ונמרים. יעדי ירח דבש נוספים כוללים את הפארק הלאומי צ 'ובה ושמורת המשחקים קלהארי. יעדים אלה פופולריים מאוד אך גם יקרים יחסית. אף שהם אינם היפים ביותר, הם נחשבים לערך הטוב ביותר עבור כסף.

מתי הזמן הכי טוב לבקר ביעדי הספארי האפריקאים? הקיץ הוא העונה החמה ביותר, עם בעלי חיים המחפשים צל מהשמש הקופחת. הסנה צפוף יותר בתקופה זו של השנה, אבל עדיין ניתן לצפות בכמה חיות בר מדהימות. שקול ביקור ביעד ספארי שבו יש כמה בורות מים כדי שתוכל לצפות בהמון בעלי חיים. עבור הספארי הכי סביר באפריקה, בחרו יעד שמציע חיות בר גדולות.

איזו מדינה הכי טובה לירח דבש בספארי?

ספארי אפריקני הוא דרך נפלאה לבלות חופשה רומנטית עם בן הזוג. יש הרבה מקומות מדהימים לבחירה, אבל מדינה בדרום אפריקה היא רומנטית במיוחד. נמיביה היא ארץ של ניגודים מדהימים, שהיא מושלמת לזוגות הרפתקנים שנהנים לצאת לטיולים ולצפות בחיות בר. המדינה היא ביתם של מגוון עצום של חיות בר, כולל גורילות הרים וחתולים גדולים אחרים.

היעד המפורסם ביותר של הספארי באפריקה הוא הפארק הלאומי סרנגטי, בו ניתן לראות מינים מדהימים. אתה יכול להישאר במחנה ספארי רומנטי, כמו מחנה בושטופ, ולחקור את מכתש נגורונגורו. זנזיבר הוא גם מקום נחמד לספארי. אתה יכול גם לבקר בעיר החוף לבן החול של נונגווי. יש הרבה מקומות אחרים לבקר בהם גם בירח הדבש שלך, כולל הפארק הלאומי אגם מאניארה, המתהדר באריות מטפסים על עצים וחיי ציפורים.

יעדי הספארי האפריקאים הפופולריים ביותר הם קניה וטנזניה, אבל בוצוואנה היא אפשרות מצוינת לבריחה רומנטית. שתי המדינות מציעות סיורי ספארי איכותיים, מגורים יוקרתיים ומחנות אוהלים. מדיניות התיירות של בוצואנה בצפיפות נמוכה משמעה שרוב הפארקים הלאומיים נגישים לאורחי הספארי. יש גם חיות בר מרהיבות ומגוון רחב של ציפורים, חיות וצמחים.