שיר במתנה ליום הולדת. אם אתה מכיר את הנמען היטב, ישנן דרכים רבות להתאים אותו אישית כדי להפוך אותו למשמעותי יותר. בחר משהו שהמקבל אוהב או שהם רוצים לשמוע. גנרל ”אני אוהב אותך” הוא רעיון טוב, אבל אתה יכול למצוא גם גרסאות זולות של שירים פופולריים. אם אתה לא יודע איך לכתוב שיר, הנה כמה טיפים.

שיר יכול להיות מתנה גדולה למי שנהנה ממוזיקה, אז למה לא להלחין שיר למתנת יום הולדת? שיר יכול להיות כל ז 'אנר, ואתה יכול לשלוח אותו למקבל שלך ביום ההולדת שלהם, או לכלול קוד סודי כמו שיר אקרוסטי. אם המקבל שלך נהנה מוסיקה קלאסית, אתה יכול גם לכתוב שיר ולשלוח אותו אליהם.

אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת לחובב המוזיקה האהוב עליכם, שקלו לתת להם שיר מותאם אישית. שירים מותאמים אישית הם בחירה מצוינת לכל יום הולדת או חגיגה אישית. אתה יכול להזמין שיר ולשלוח אותו לבית הנמען בתוך כמה ימים. אם אתה רוצה להתאים שיר אישית, בצע את השלבים למטה כדי ליצור את המתנה המושלמת. קרא על למידע נוסף!

אתה לא צריך להיות מוזיקאי מקצועי כדי ליצור שיר אישי. אם אתה יכול לכתוב שיר הגון, אתה יכול לכתוב אותו בעצמך. בזמן שמציאת הנגנים המתאימים למשימה זו יכולה להיות קשה, אתה יכול לרכוש כלי נגינה מותאמים אישית כדי להבטיח שהמתנה תימסר בזמן. אם אתם לא רוצים להתעסק עם מוזיקאי, אתם יכולים גם לרכוש שיר שאתם יודעים שהמקבל יאהב.

הפורמט של מתנת מוזיקה יכול להשתנות בהתאם לז 'אנר של המקבל. חובב מוזיקת קאנטרי לא יעריך שיר פופ, ולהיפך. מסיבה זו, עליך להימנע מכתיבת שירים בסגנונות שאתה שונא. אם אפשר, אתה צריך לבחור ז 'אנר שהמקבל שלך נהנה ממנו. אם יש לך אמן אהוב במיוחד, אתה יכול לכלול הודעה בכריכה של המוזיקה ותווית.

אפשר לרכוש גרסאות זולות יותר של מוזיקה כמתנת יום הולדת. ישנן אפשרויות זולות יותר לבחור מבין ספרי מוזיקה, מדבקות ופלסטיק. האיכות של האפשרויות הזולות יותר נחותה בהשוואה למוצרים בעלי קצה גבוה יותר כמו ”אור חופשי”, אבל הם עדיין בחירה מצוינת. החלק הכי טוב במתנות האלה הוא שניתן לקנות אותן בתקציב צפוף. הנה כמה רעיונות שצריך לשקול כשקונים ספר מוזיקה למתנת יום הולדת.

גרסאות זולות יותר של מוזיקה יכולות להירכש בפחות מ-100 דולר. יש הרבה כלים, אביזרים וגאדג 'טים מגניבים שזמינים לחובבי מוזיקה במחירים סבירים. עלות המתנות הללו יכולה לנוע בין 80 ל-150 דולר. רעיונות למוסיקה ניתנים לכל גיל או תקציב ויזכו להערכה לשנים הבאות. עם זאת, אם חובב המוזיקה הוא ילד, עדיף לרכוש גרסה זולה יותר של המוזיקה האהובה עליהם.

אם אתה קונה לאוהב מוסיקה ליום הולדת, אולי כדאי לך לשקול כרית ג 'סטין אישית. הכרית המגניבה הזו כוללת הדפס של גל הקול של ג 'סטין כעיצוב. זו הדרך המושלמת להראות את אהבתך לג 'סטין. הוא זמין גם בצבעים מודגשים ובצורות לב. ואם אתה לא בטוח מה לקנות לאוהב המוזיקה שלך, אתה תמיד יכול ליצור רשימת מתנות עבורם.

כרית של ג 'סטין אישית תשמח מישהו! אתה יכול לרכוש אחד שמחקה חיבוק, כמו גם תיק טלפון עבורם לשים בטלפון שלהם. תיק טלפון לאייפון של ג 'סטין הוא גם רעיון נהדר. לא רק שזה יגן על הטלפון שלהם מפני שריטות, זה גם יוסיף קצת נחמדות לנייחים שלהם. ולמען המעריץ האמיתי, כובע ג 'סטין ביבר הוא חובה!