מטרת הוועדה היא להבטיח שלכל ניו יורקר תהיה גישה למערכת ספריות ציבוריות איכותית. החזון של הוועדה הוא שספריות תהיינה מרכז הלמידה והפעילות בכל קהילה, כאשר התפקיד המסורתי של ספרים ימשיך לצד טכנולוגיות חדשות וחדשניות יותר. באמצעות יישום טכנולוגיות חדשות, הספריות יוכלו לענות על צרכי המידע המגוונים של כל תושבי ניו יורק, בין אם הם חיים באזור ללא ספריות ציבוריות או אזור עירוני גדול עם מאות ספריות.

בין אם אתם מחפשים דרך קלה להעביר את הזמן במהלך השבוע או לחפש חומר קריאה מלומד, ספרייה תמיד תהיה מקום טוב לבקר בו. הוא מציע תוכניות לילדים, כולל סיפורי סיפורים ומוכנות לקריאה. עבור ילדים בגיל בית הספר, צוות הספרייה מספק משאבים ועזרה עם שיעורי בית ומועדוני שחמט. בני נוער יכולים ללמוד מיומנויות חדשות, לפתח מיומנויות חברתיות טובות יותר ואפילו ללמוד כישורי חיים באמצעות ביקוריהם בספרייה.

הספריות התרחבו מאז היווסדן. כדי לענות על הביקוש ההולך וגדל למידע, ספריות חייבות להיות מסוגלות להציע שטח אחסון קומפקטי ותאורה מספקת. מערכת הערימות הופיעה במאה ה-19 כדי להפריד את אוסף הספרייה מאזור הקריאה. מסגרות ברזל ופלדה יצוקות תמכו ברצפות ומדפי הספר. בלוקים אלה לא היו שקופים, אך עדיין אפשרו לאור לעבור. כיום, הספריות דורשות תאורה קומפקטית כדי להבטיח את איכות החומרים.

יתר על כן, הוועדה לתשתיות ספריות ממליצה כי ממשלות המדינה יספקו מימון משמעותי להקמת מרכזי ספרייה חדשים. ההמלצות מספקות גם צירי זמן ספציפיים ליישומם. ספריית המדינה חייבת גם להיות יעילה יותר בתקשורת החזון שלה ואת צורכי המידע של תושבי ניו יורק. עליה להרחיב את הישגיה בקהילות ולטפח תומכי ספרייה אזרחיים. על מנת להגשים את מטרות הוועדה, הספריות הן מרחבים ציבוריים חיוניים והמשאב העיקרי לקריאה, למידה ומחקר.

הספריות צריכות גם לתמוך במטרות חינוכיות רשמיות של מכללות ובתי ספר מקומיים. הספרייה צריכה לקדם חינוך ילדות מוקדם ולמידה לכל החיים, כמו גם אוריינות אנגלית ומיומנויות מחשב. בנוסף ליעדים אלה, על הספרייה לתמוך גם בתוכניות קרוא וכתוב למבוגרים, לילדות ולמשפחות. בנוסף להצעת ספרים ומשאבים דיגיטליים, הספרייה גם צריכה להציע הזדמנויות לפיתוח מיומנויות מחשב ולעזור למשתמשים לנווט בטכנולוגיות חדשות. באפשרותך גם להפיק תועלת מהשירותים שמציע מרכז הספרייה על ידי השתתפות בתוכניות הרבות שלה.

משאבי השפה חיוניים להצלחתה של ספרייה ציבורית בניו יורק. משאבי השפה מאפשרים לחדשים ללמוד את שפת ביתם החדש ולהסתגל למילייה התרבותית והחברתית. ספרדית היא השפה השנייה הכי מדוברת בניו יורק. עולים חדשים מאסיה, מזרח אירופה, אפריקה והאיים הקריביים מושפעים יותר ויותר מן ההגירה, ומביאים עימם שפות ואנרגיות מגוונות. מהגרים אלה ומשפחותיהם זקוקים למרכז הספרייה כדי לספק משאבים המתייחסים להבדלים התרבותיים והלשוניים ביניהם.

פרטים נוספים: בית הגפן_ספריה חיפה