מונית

אם אתה נוסע לישראל, ייתכן שאתה תוהה איך להשיג מונית מירושלים לשדה התעופה בן גוריון. ישנן אפשרויות רבות, אבל הדרך הטובה ביותר לעקוף היא לקחת את הרכבת. ישנן שתי דרכים לנסוע משדה התעופה בן גוריון לירושלים: אתה יכול לקחת את הרכבת מירושלים לירושלים, או שאתה יכול לקחת מונית. שניהם קלים ובמחיר סביר. אתה יכול לעצור מונית מהרחוב או להתקשר לחברת מוניות בירושלים. אתה יכול גם להשתמש במונית, הסעות או אובר. אובר הוא שירות העברות יוקרתי הדומה במחירו למוניות רגילות, אך זמין למטיילים ב -42 מדינות.

תחנת הרכבת היא הדרך הטובה ביותר להגיע למרכז העיר אם אתם נוסעים ברכבת. ניתן לקחת מוניות מתחנת הרכבת ברמה ג 'או ש'. הן עולות 50 שקלים לראש ולוקחות כ-30 דקות. ישנם מספר מגרשי חניה בטווח של 50-900 מטרים מהתחנה. אם אתם מגיעים ברכב, תוכלו להחנות את רכבכם ללא תשלום במרכז העיר. ניתן לרכוש כרטיסים גם בדוכני כרטיסים או במכונות אוטומטיות בתחנת הרכבת.

אם אתה רוצה להגיע למרכז העיר ברכב, אתה יכול לקחת את הווי. כביש 90 עוקב אחר בקעת הירדן. דרומית ליריחו כביש 90 הופך לכביש 1 ומטפס בתלילות לירושלים. דרך זו תוביל אתכם לחומות הצפוניות של העיר העתיקה ולשער שכם. זה גם לוקח אותך למרכז מזרח-מערב ירושלים. אם ברצונך לנסוע במונית או ברכב, הקפד לשאול את הנהג שלך.

היתרונות במונית מירושלים לנתב"ג

מציאת מונית מירושלים לנתב"ג אינה קשה וקלה לביוצע. ברגע שאתה בעיר, תוכל לחכות בדוכן המוניות למונית. עם ההגעה, נהג ידידותי יפגוש אותך שם ולקחת אותך אל היעד שלך. אם אתה טס ממדינה זרה, אתה יכול גם לקחת את הרכבת לשדה התעופה. ניתן גם להשתמש בשירות הסעות או במונית משותפת. זה עשוי להיות שווה לקחת טרמפ אם אתה נוסע עם קבוצה גדולה.

ישנן דרכים רבות להגיע לשדה התעופה מירושלים. אתה יכול לקחת את אוטובוס ההסעות 485, שעולה יורו 4 למושב מובטח. אתה יכול אפילו לשלם לנהג ישירות כדי למנוע את הטרחה של התמודדות עם דוכני כרטיסים. אוטובוס ההסעות עוצר ליד שורות המוניות, בקומת הקרקע. אתה צריך לבצע הזמנה לפחות 24 שעות לפני שאתה צריך את זה.

לחלופין, ניתן גם לקחת את אוטובוס ההסעות לירושלים מנמל התעופה בן גוריון. שירות זה 24 שעות ביממה יוצא כל שעה מטרמינל 3 ולוקח כשעה. כרטיסים זמינים באינטרנט או בטרמינל. יהיה עליך לקנות כרטיס מראש מכיוון שהמספר 485 אינו פועל בשבת. ניתן גם לקחת את אוטובוס ההסעות לשדה התעופה מטרמינל 1 לטרמינל 3.

שירות הוא מיניבוס משותף עם עד 10 נוסעים שתוכלו לבחור אם לא אכפת לכם לשלם מחיר גבוה. שרוטים הם הדרך הנפוצה ביותר לטייל בישראל. יש הרבה שרוטים שעוברים בין חיפה לשדה התעופה בן גוריון לאורך כל היום, ועוצרים במקומות שונים בעיר. חלקם מציעים שירות מדלת לדלת אם תזמינו מראש. אובר מציעה גם איסוף משדה התעופה. אם תזמינו מראש, יינתן לכם נהג שיפגוש אתכם בשדה התעופה וייקח אתכם לאן שתרצו להגיע.

עבור מונית פרטית, יעלה לכם מירושלים לשדה התעופה בן גוריון. מחיר מונית רגיל יכול לעלות בין 110 שקלים-280 שקלים בהתאם לרכב ומספר הנוסעים. מוניות סטנדרטיות יכולות להכיל ארבעה נוסעים, ולכן עלות המונית דומה לשרות. נהגי מוניות לא יבקשו טיפים ולא מצפים מהם לתת טיפ. אם יש לך מטען כבד, מצפה לשלם יותר.