עורך דין גישור

נפגעי תאונות דרכים מתייחסים לאנשים שנפגעו כתוצאה מתאונת דרכים. אלה עשויים לכלול פגיעה מוחית טראומטית (TBI), פגיעה בחוט השדרה או חבלות ברקמות רכות.

כדי לקבל פיצוי על פגיעות אלו ואחרות, עליך לקבוע מי גרם להתרסקות ולבסס אשמה. אתה יכול לעשות זאת על ידי קבלת דוחות משטרה, ראיון עדים ועיון בראיות כגון צילומי מצלמות מקש.

האם הנהגים הם קורבנות תאונות דרכים?

כל הנהגים חייבים לכל אחד בכביש חובת זהירות לא לעסוק בפעולות מסוכנות או פזיזות בזמן הנהיגה. אם מישהו יפר את חובת הזהירות על ידי מהירות מופרזת או שליחת הודעות טקסט ונהיגה, הדבר ייחשב כרשלנות והוא עלול לעמוד בפני פיצוי כספי מנפגעי התאונה.

תאונות דרכים יכולות להיגרם ממגוון גורמים, כמו תנאי מזג האוויר, אותות תנועה ותגובות נהגים אחרים. אבל התנהגותם ומצבם הנפשי של חלק מהנהגים משחקים תפקיד גם בתאונות; במיוחד בני נוער וקשישים הנוטים להיות פחות מודעים לדרך ויותר מוסחים על ידי טלפונים סלולריים או טכנולוגיה אחרת.

תאונות מסוג זה גורמות לרוב לפציעות קשות ולהרוגים. יתר על כן, הם עלולים לגרום לנזק לרכוש גם כן.

אם אתה או אדם אהוב נפגעת בתאונת דרכים, חיוני לפנות לעורך דין שיוכל לסייע בהגשת תביעה נגד הגורם האחראי לפיצויים. עורך דין בקיא בתאונות דרכים יבדוק את כל הראיות, יזהה מי אשם וינהל את התיק שלך בשמך.

חשוב לדווח על התאונה בהקדם האפשרי. גם אם לא נגרמו נפגעים, התקשרות למשטרה היא רעיון נבון כדי שהיא תוכל לבדוק את המקום ולקחת דו"ח בכתב.

בנוסף, ייתכן שתרצה לצלם תמונות של מקום התאונה וכל כלי רכב המעורבים. תמונות אלו יסייעו הן לך והן לעורך הדין שלך בעת הדיון בעובדות המקרה בבית המשפט.

התהפכות היא הסוג השכיח ביותר של תאונת דרכים. אלה יכולים לקרות מסיבות שונות, כגון תנאי מזג אוויר גרועים, כלי רכב כבדים ומכשולים אחרים בכביש.

בהתאם לסוג הרכב, אירועים אלו עלולים להוביל לפציעות חמורות או למוות. למרבה המזל, הם נדירים יחסית.

התהפכות הן מצבים מסוכנים להפליא שעלולים לגרום לשינוי חיים או לפציעות קטלניות עבור הנוסעים בשני כלי הרכב. אם אתה או מישהו קרוב אליך נפגעת בגלגול, חובה לפנות מיד לייעוץ משפטי.

https://www.youtube.com/watch?v=l0aJ6rtb-y8

האם הנוסעים הם קורבנות תאונות דרכים?

אם נפגעת בתאונת דרכים, ייתכן שתהיה זכאי לפיצוי מהנהג או מגורמים אחרים המעורבים. כנפגעי האירוע, תוכלו לקבל החזר עבור הוצאות רפואיות, הפסדי שכר, נזקי כאב וסבל וכן עלויות נלוות נוספות.

בהתאם למקום מגוריכם ולסוג הרכב, נוסעים עלולים להיפצע בתאונות דרכים. בעוד שהם זכאים לכיסוי רפואי, זה לא מבטיח להם את אותה רמת פיצוי כמו נהגים או נפגעים אחרים.

תאונות דרכים גורמות לרוב לפציעות ברקמות רכות כגון צליפת שוט או עצמות שבורות. טראומות אלו לרוב כואבות עד מאוד ועשויות להימשך חודשים או שנים.

הנזק מתאונות אלו יכול להיות כה חמור עד שהקורבנות עלולים לאבד גפיים או אפילו את חייהם במקרים מסוימים. למרות שפציעות אלו יכולות להחלים עם טיפול, חיוני להכיר בכך שהן עלולות להוביל לנכויות קבועות ולכאבים כרוניים במשך שנים לאחר מכן.

פציעות אלו יכולות להיות הרסניות, מה שהופך את זה לבלתי אפשרי לנהל חיים נורמליים. יתר על כן, הם עלולים להוביל ללחץ ודיכאון אשר בתורם גורמים להרס על הרווחה הנפשית שלך.

אם נפצעת קשה בתאונת דרכים, חיוני לפנות לטיפול רפואי בהקדם. פעולה זו תסייע להבטיח שהפציעה שלך מתועדת – ראיה חיונית בעת הגשת תביעות משפטיות.

בנוסף, כדאי לפנות למשטרה בהקדם האפשרי. פעולה זו תבטיח שיש להם את כל הנתונים הדרושים לחקירה וכדי לזהות מי אשם.

כהנחיה כללית, אסוף מידע רב ככל שתוכל בנוגע ליצרן ודגם הרכב וכן את פרטי הקשר של הנהג האחר. פעולה זו תעזור לקבוע מי אשם בהתרסקות ומה גרם לה.

נוסעים שנפגעו בתאונות דרכים מקבלים לעתים קרובות החזרים רפואיים מפוליסת ביטוח הרכב שלהם או מזו של הנהג. במקרים מסוימים, זה יכול להוות הצלת חיים עבור קורבנות שאינם זכאים לצורות אחרות של פיצוי.

לפרטים נוספים : https://bondar-law.co.il/%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%AA/%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D/