עורך דין גישור

אולי תשקול לשכור עורך דין גישור שיסייע לך בהליכי הגירושים שלך. יש לך מזל! הנה כמה מהסיבות שאולי אתה צריך אחד. בואו נתחיל עם היתרונות של גישור. זו חלופה למשפט ארוך ומושך. זה גם יכול להיות יקר, גוזל זמן, מלחיץ ויקר כדי להביא את הצד השני למשפט. שכירת עורך דין גישור ייתן לך אוזן נייטרלית והליך סודי להגיע להסדר.

מה זה עורך דין גישור?

גישור הוא המקום שבו עורכי דין פועלים כצדדים שלישיים נייטרליים כדי לפתור מחלוקות. תפקידי הגישור כוללים ייצוג של שני הצדדים ומציאת פתרונות מתאימים. בתור צד שלישי ניטרלי, תפקידו של הגישור בתהליך הוא לעזור לחקור את כל האפשרויות ולא להיות בעל הטיה אישית. הגישור נועד לעודד קבלת החלטות מושכלת על ידי כך שהוא מאפשר לצדדים לשקול את כל האפשרויות לפני שהם מגיעים להחלטה.

ישנם שני סוגים עיקריים של אימוני גישור. אחד בשביל להיות מגשר ואחד לייצג לקוחות. אתה צריך לבחור את הסוג השני כפי שהוא מעיד על רצון גדול יותר לעזור לך ליישב את המחלוקת. עורכי דין בדרך כלל לא מקבלים אימון גישור עלות. ישנם מצבים שבהם עורך דין יכול לבחור לייצג לקוח בהתדיינות משפטית. עורכי דין אלה יהיו לעתים קרובות יותר הכשרה בתחום מסוים.

שאל את המשפחה והחברים שלך להמלצות על עורך דין מגשר. בהתבסס על המצב הספציפי שלך, עורך דין עשוי להיות מסוגל להמליץ עורך דין מתאים לך. זכור שאם עורך דין ממליץ על עו "ד לגישור, אל תשלם את אותו תשלום עבור שירותיהם. שכרו של עורך הדין אינו נקבע באבן, אלא מבוסס על ניסיונם וידיעתם על החוק.

מהו תפקידו ואחריותו של הגישור? ‏

לפני שתחליט לשכור עורך דין שייצג אותך בגישור, חשוב לדעת מה יהיה תפקידם. הם יכולים לספק ייעוץ משפטי לפני הגישור, להצטרף אליך בחדר הגישור, ולעבור על הסכם הפשרה לפני שהוא נחתם. הם יכולים גם לשמש כיועץ שלך או מאמן במהלך תהליך הגישור. עורכי דין גישור בדרך כלל לגבות תשלום לפי שעה, כך להיות בטוח להבין מה זה אומר.

לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה על תנאי הגישור, ינסח עורך הדין את ההסכם הסופי. עורך הדין יבטיח שתנאי ההסכם יהיו ברורים. בנוסף, עורך דין ידאג לכך שלא יהיו תנאים שעשויים להשפיע על התוצאה הסופית של הגישור. עורכי דין צריכים לעודד את לקוחותיהם לא להיות נוקשים בגישתם לתהליך הגישור. המטרה היא להגיע לפתרון פשרה.

עורך דין הוא הפרקליט. עורך הדין יכול לייעץ ללקוח על האסטרטגיה והטקטיקה הטובה ביותר לשימוש, ללא קשר לשאלה אם גישור הוא חובה או מרצון. עורך הדין מקל על התקשורת ומפרש את הערותיו ושאלות הגישור במהלך הגישור. עו "ד רשאי גם לנסח את הסכם הגישור/הסדר. בסופו של דבר, תפקידו של עורך הדין בגישור הוא לייצג את האינטרסים של הלקוח.

מהו תהליך הגישור?

מה זה גישור? גישור כולל גישור שמקדם הסכם בין שני צדדים. לגישור אין את הכוח לקבל החלטות, אך הוא או היא מבקשים למצוא פתרון כלכלי המטפל בדאגות של שני הצדדים. הגישור מתמקד בזיהוי מכנה משותף ומניעת התדיינות משפטית נוספת. לא מדובר בזיהוי אמיתות או בהטלת כללים משפטיים. שני הצדדים מעורבים, אז שניהם חייבים להיות פתוחים וכנים.

גישור יכול להימשך בין כמה שעות לכמה ימים. מספר גורמים משפיעים על הזמן הנדרש לפגישת גישור. משך פגישת הגישור נקבע על פי מורכבות המקרה ומספר הצדדים המעורבים. הגישור נמשך בדרך כלל כשעה. זה יכול לקחת כמה ימים בהתאם למורכבות המקרה ומספר הצדדים המעורבים. עדיף שתבקש ייעוץ משפטי לפני שתגיע לישיבת הגישור הראשונה כדי להפיק את המירב מתהליך הגישור.

ישנם הבדלים רבים בגישור ובבוררות. גישור הוא תהליך הלוך ושוב ללא כללים רשמיים. בוררות כוללת צד שלישי ניטרלי ששומע את שני הצדדים של המחלוקת לפני קבלת החלטה סופית. בבוררות, החלטת הבורר מחייבת, אך בגישור המגשר מנסה למצוא פתרון המקובל על שני הצדדים. התהליך הזה חסוי.

למידע נוסף על עורך דין גישור, לחצו כאן: https://www.hayalaw.com/%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8/